  • Data: 2008-04-02 08:39:40
    Temat: Re: List z kancelarii prawnej
    Od: mkozinorama <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:fsuc8p$fcd$1@nemesis.news.neostrada.pl mkozinorama

    > Nie ma czegoś takiego, jak odbicie komuś laski. Albo byłeś
    > niezadowalający i chyłkiem odeszła, albo jest dziwką, a ty się nie
    > zorientowałeś.
    > Uczciwa, porządna dziewczyna w żaden z tych sposobów nie kończy związku,
    > a zaloty obcego faceta nie mają dla niej znaczenia.

    dokladnie ;) byla dziwka jak ja poznalem 1.5 roku temu. Wydawalo sie ze
    sie zmienila. I dalbym sobie reke uciac. I teraz bylbym bez reki ;)

    > Po co? Czemu musiałeś?

    czlowieku, nie wiesz co ja przezylem od jej odejscia. Poprostu nie
    dawalo mi to spokoju dlatego chcialem sprawdzic

    > To samo bym zrobił.

    mozliwe

    > Skąd właściwie wiesz o porysowaniu auta skoro to nie ty?

    wiem, bo doszly mnie sluchy ze koles mnie oskarza o porysowanie auta.
    Tzn jest pewny ze to ja

    > Tylko po co, pytam - po co?

    zeby dac sobie z nia spokoj