  • Data: 2008-04-02 22:53:34
    Temat: Re: List z kancelarii prawnej
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mkozinorama" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ft0vqo$qms$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > w sencie ze moglem kolesia wystraszyc na smierc? ;)
    > bez jaj. Od chodzenia pod czyims domem jeszcze nikogo nie ukarano. Tym
    > bardziej ze ja nie mam nic do kolesia tylko do swojej bylej ;)

    To nie było w tym kontekście. Zrozumiałem, że pytasz ogólnie. Chodzeniem
    pod oknem raczej trudno kogoś przyprawić o śmierć. Trzeba by było się
    bardzo jednak starać. Choć z drugiej strony. Może się bał wyjść i był
    bliski śmierci głodowej? A jak nie ma wodociągów, to mógł umrzeć z
    pragnienia. To idzie szybko. Wystarczy kilka dni. :-)