  • Data: 2008-04-01 23:05:04
    Temat: Re: List z kancelarii prawnej
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fsuc8p$fcd$1@nemesis.news.neostrada.pl mkozinorama
    <m...@g...com> pisze:

    > Witam, mam maly problem.
    Siemka, a czemu nie piszesz pod poprzednim nickiem (kalin), kiedy pytałeś co
    ci grozi za dobranie się do bilingów gościa, który się bardziej spodobał
    twojej lasce?

    > Otoz dostalem dzisiaj list polecony z kancelarii prawnej. Sprawa wyglada
    > tak ze jakis czas temu bylem pod domem kolesia ktory odbil mi laske.
    Nie ma czegoś takiego, jak odbicie komuś laski. Albo byłeś niezadowalający i
    chyłkiem odeszła, albo jest dziwką, a ty się nie zorientowałeś.
    Uczciwa, porządna dziewczyna w żaden z tych sposobów nie kończy związku, a
    zaloty obcego faceta nie mają dla niej znaczenia.

    > Chcialem poprostu sprawdzic czy ona u niego mieszka. Ona mi sienie
    > przyznala wiec musialem sam to sprawdzic.
    Po co? Czemu musiałeś?

    > Koles widocznie kapnal sie ze ze gdzie w poblizu sie krece i wezwal
    > policje. Ta oczywiscie mnie zatrzymala i spisala.
    To samo bym zrobił.

    > Dzisiaj na poczcie czeka na mnie list z kancelarii prawnej. Na 100% pewny
    > jestem ze chodzi wlasnie o te sprawe.
    Nieodebranie wiele nie da.

    > Dodatkowo kolesiowi ktos porysowal auto (dziwny zbieg okolicznosci) wiec
    > on jest pewny ze to moja sprawka.
    Skąd właściwie wiesz o porysowaniu auta skoro to nie ty?

    > Co moze mi teraz grozic?
    Na razie nic.

    > Jego prawnik pewnie probuje wyciagnac ode mnie odszkodowanie za porysowane
    > auto - czego nie zrobilem.
    Niech próbuje. To on musi przedstawić dowody.

    > A co w tej drugiej sprawie? Koles moze mowic ze sie bal, ze go sledzilem
    > itp.
    To nie jest zabronione.

    > A ja poprostu chcialem sprawdzic czy dupa u niego jest.
    Tylko po co, pytam - po co?

    --
    Jotte