eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    From: PD <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Date: Sun, 9 Jun 2024 21:10:35 +0200
    <n%76O.458$Wgff.353@fx05.ams1> <v3edis$tf4$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <v3h5q5$mq$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <v3hcsf$5ni$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <v3hlu6$b41$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <v3hp58$dnc$1$pozboju@news.chmurka.net> <fea7O.679$Wgff.239@fx05.ams1>
    <v3jn9c$tq$1$pozboju@news.chmurka.net> <nCd7O.1666$fu44.331@fx09.ams1>
    <v3k3q0$a8s$1$pozboju@news.chmurka.net> <BQs7O.2234$ASEc.1223@fx12.ams1>
    <v3m5lr$vn$3$Shrek@news.chmurka.net> <Q6x7O.728$oh1b.368@fx11.ams1>
    <a...@w...eu> <v3nc30$uq8$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <OrN7O.1324$vy62.337@fx15.ams1> <v3rocd$rsu$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <wRd8O.8720$fu44.3202@fx09.ams1> <v3s2sg$4ef$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <N6s8O.2$_C7c.0@fx01.ams1> <v3uf6i$85d$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <veP8O.5$BCg3.1@fx09.ams1> <v40thc$efk$1@news.chmurka.net>
    <v43s5o$3cagb$1@dont-email.me> <v44955$imf$1@news.chmurka.net>
    <v44mjv$3k3qt$2@dont-email.me>

    W dniu 09.06.2024 o 18:52, Kviat pisze:

    > Dlatego, że to malarze są organizatorami, a nie na odwrót. I prezentują
    > tam swoje obrazy.
    > Jak nie lubisz malarstwa, to nie idziesz na wystawę obrazów
    > zorganizowaną przez malarzy.

    Słusznie. Ale to by wychodziło, że pół świata przed wojną to były
    państwa faszystowsko-nazistowskie, albowiem brali udział w igrzyskach
    olimpijskich w Berlinie, organizowane przez faszystów w 1936, na których
    zabroniono występów żydom. My też tam wystąpiliśmy.

    > No nie. Część mediów "tak to przedstawia" nie dlatego, że w
    > rzeczywistości jest inaczej, a oni przedstawiają inaczej, lecz dlatego
    > tak to przedstawia, bo tak właśnie jest.
    > Nie ma w tym ani krztyny manipulacji. Suchy fakt.

    Byłem, wiedziałem kto organizuje, nie jestem faszystą ani nie
    sympatyzuję. Niech bym był jedynym takim - to już jest kłamstwo mediów.

    > Tyle, że w rzeczywistości jest dokładnie odwrotnie.
    >
    > To co piszesz, to właśnie manipulacja.
    > To nie naziole przyłączają się do marszów organizowanych przez zwykłych
    > ludzi, lecz ci "zwykli ludzie" przyłączają się do marszów organizowanych
    > przez nazioli.

    O zawłaszczeniu, to już Shrek pisał. Ja tylko dodam, że nie ma komu
    reszty pozanaziołków zorganizować. I chyba dobrze. Wolę żeby szli
    spontanicznie, niż pod szyldem jakiś pisów czy po. Nawet jeśli formalnym
    organizatorem są naziołki.

    > Też mnie dziwi, dlaczego ludzie twierdzący, że nie popierają faszyzmu,
    > idą na marsze organizowane przez nazioli. A potem się dziwią, że są
    > nazywani faszolami, albo że faszoli wspierają.
    > Masochizm?

    To proste, tu chodzi o sportową rywalizację a nie kto olimpiadę organizuje.

    PD