eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
  • Data: 2024-06-04 17:44:39
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kaczyński to zdecydowanie nie idiota. Ja się tylko waham na ile to co
    > robi jest wynikiem kombinacji jego kmpleksów z jakąś-tam w miarę wysoką
    > erudycją, którą posiada, co trafia dobrze do tych 30% jeg twardego
    > elektoratu (słowem, trochę efekt przypadku), czy jest po prostu dobrym
    > strategiem, a kompleksy ma swoją drogą.

    IMHO kaczyński jest doskonały w wykorzystywaniu szans, natomiast nie
    myśli absolutnie na dalej niż trzy kroki na przód i nie jest żadnym
    doskonaym strategiem. Co najlepiej widać po tym, że parę razy przeszedł
    po siatce - czy to jak wyborcza w piątek przed wyborami wyciągnęla
    zandberga co zatopił millera, czy jak peło podmieniła kidawę na
    trzaskowskiego wycinając z drugiej tury hołownie, który by procenty
    których nie dozbierał trzaskowski dozbierał. Po prostu gość doskonale
    potrafi w manipulacje i nie ma pecha. A nawet taka opozycja jak
    nowoczesny rysiek co daje sobie zrobić zdięcie z kochanką w samolocie
    pełnym polaków w czasie okupacji przez opozycję po tym jak kiju zrobił
    to co robi pis tylko na kilkanaście tysi to wręcz jakby gra na czitach;

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!