eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Date: Tue, 4 Jun 2024 17:44:39 +0200
    <zfP5O.2$CXNe.1@fx08.ams1> <v38qpu$hga$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <z9T5O.5$rKIa.1@fx14.ams1> <v39q96$6m4$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <n%76O.458$Wgff.353@fx05.ams1> <v3edis$tf4$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <v3h5q5$mq$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <v3hcsf$5ni$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <v3hlu6$b41$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <v3hp58$dnc$1$pozboju@news.chmurka.net> <fea7O.679$Wgff.239@fx05.ams1>
    <v3jn9c$tq$1$pozboju@news.chmurka.net> <nCd7O.1666$fu44.331@fx09.ams1>
    <v3k3q0$a8s$1$pozboju@news.chmurka.net> <BQs7O.2234$ASEc.1223@fx12.ams1>
    <v3m5lr$vn$3$Shrek@news.chmurka.net> <Q6x7O.728$oh1b.368@fx11.ams1>
    <7j5ua2321dr8.b0ufh16r9k1l$.dlg@40tude.net>
    <cqB7O.1315$vy62.1204@fx15.ams1>

    > Kaczyński to zdecydowanie nie idiota. Ja się tylko waham na ile to co
    > robi jest wynikiem kombinacji jego kmpleksów z jakąś-tam w miarę wysoką
    > erudycją, którą posiada, co trafia dobrze do tych 30% jeg twardego
    > elektoratu (słowem, trochę efekt przypadku), czy jest po prostu dobrym
    > strategiem, a kompleksy ma swoją drogą.

    IMHO kaczyński jest doskonały w wykorzystywaniu szans, natomiast nie
    myśli absolutnie na dalej niż trzy kroki na przód i nie jest żadnym
    doskonaym strategiem. Co najlepiej widać po tym, że parę razy przeszedł
    po siatce - czy to jak wyborcza w piątek przed wyborami wyciągnęla
    zandberga co zatopił millera, czy jak peło podmieniła kidawę na
    trzaskowskiego wycinając z drugiej tury hołownie, który by procenty
    których nie dozbierał trzaskowski dozbierał. Po prostu gość doskonale
    potrafi w manipulacje i nie ma pecha. A nawet taka opozycja jak
    nowoczesny rysiek co daje sobie zrobić zdięcie z kochanką w samolocie
    pełnym polaków w czasie okupacji przez opozycję po tym jak kiju zrobił
    to co robi pis tylko na kilkanaście tysi to wręcz jakby gra na czitach;

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!