  • Data: 2010-01-22 16:51:07
    Temat: Re: Legitymowanie strasznikow miejskich
    Od: "Papo Smurf" <S...@z...sa> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Icek" napisał:
    > nie, podeszly do mnie 2 babki. Powiadomily mnie, ze mam im okazac
    > dokumenty.
    > Wiec ja uzaleznilem wykonanie czynnosci od dokonania ich identyfikacji.
    > Panie odmowily wiec sobie poszedlem.
    >
    > Nie chcialy podac stopnia sluzbowego ani imienia i nazwiska.
    >
    > Dlatego sie zastanawiam co zrobic. Bo jak znajde podstawe to na nastepny
    > raz
    > nagram komorka, ze nie chca sie przedstawic i wezwe policje, ze po miescie
    > krazy jakis przebieraniec.

    skoro dwie baby chciały cię wylegitymować, a nie chciały ci podać ani
    podstawy prawnej, ani same nie chciały się wylegitymować to trzeba było
    zaraz po zajściu zadzwonić na milicje że podejrzewasz że jakieś baby w
    przebraniu mundurowym chciały cię okraść i zgwałcić, milicja przyjedzie,
    wyleginymuje ciebie i je, spisze protokół i na początek to wystarczy, tylko
    mała uwaga: musisz sobie znależć 2ch kumpli co poświadczą ze byli niedaleko
    i obserwowali całą sytuację żeby w razie czego baby nie wyparły się i nie
    było słowa 2ch bab przeciw tobie jednemu:O)

    p.s. straże wiejskie, celne i inne mundurowe to oznak nasilenia komuny,
    wprowadza się zomo, ormo i milicję pod nowyminazwami do pałowania ludności
    cywilnej i pacyfikowania demonstracji za pomocą paralizatorów, gazów
    bojowych, broni dzwiękowej i radiowej, koniec śfiata się zbliża!:O(