  • Data: 2003-06-11 19:08:14
    Temat: Re: Legalnosc serwera
    Od: "Pecet" <f...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Prawie masz rację.
    > Całość rozbija się o to, że pisząc własny serwer skorzytaliście z cudzego
    > pomysłu gry, a tego niestety wam zrobić nie wolno.
    > Ustawę o prawie autorskim polecam.

    To akurat jest sprawa do obejscia. Mechanika i swiat gry sa definiowane na
    poziomie serwera, client sluzy tylko do wyswietlania grafiki. W tym wypadku
    mechanika nie ma nic wspolnego z oryginalnym pomyslem, natomiast faktycznie
    korzystamy z pliku mapy stworzonego przez producenta. Zawsze mozna ja zrobic
    od podstaw, wtedy nie bedzie juz zadnych cech wspolnych na tej plaszczyznie.

    Pozdr
    Pecet