  • Data: 2003-06-16 01:48:34
    Temat: Re: Legalnosc serwera
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <P...@k...portezja
    n.zabrze.pl>, Gotfryd Smolik news wrote:
    > On Sat, 14 Jun 2003, Marcin Debowski wrote:
    > [...]
    > Powoli.
    > *GDZIE* się patentuje ?

    W Polsce :) Znakomita większość patentów na otrzymywanie jakiejś
    substancji, np. leków to nic innego jak czystej wody algorytm :)

    > XOR do przetwarzania grafiki komputerowej[1]. Zgroza :]

    No wiesz, jasne że to są przegięcia, ale wydaje mi się że dałoby się
    ustalić zdroworozsądkowe granice absurdu :)

    > Mi nic nie wiadomo żeby *nasze* prawo się zmieniło !

    Pierwszy z brzegu: Patent Polski, 23.05.1993, na rzecz Instytutu
    Przemysłu Farmaceutycznego, Zgłoszenie patentowe P-284259. "Sposób
    wytwarzania nowych analogów 24-dehydro-1,25-dihydroksycholecalciferolu i
    24-dehydro-1,25-dihydroksyergocalciferolu"

    > pozdrowienia, Gotfryd
    > [1] Znaczy: z tego że "wszyscy" używali wcześniej XOR np. do
    > operacji "włącz/wyłącz maskę" - nie wynika że to było
    > opatentowane. No to opatentował ktoś...

    No koło ktoś zdaje się opatentował w Australii w zeszłym roku.

    --
    Marcin