  • Data: 2013-02-25 10:53:14
    Temat: Re: Łamanie praw zwierząt.
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:51293fee$0$26684$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał
    > Wręcz przeciwnie.
    > Nonsens. Chemia stanowi 100%, nieuku.

    Jesteś zbyt tępy by dostrzec pejoratywne znaczenie słowa "chemia" w
    żywności. Tobie-uku trzeba robić ksero z etykietki, a i tak nic do ciebie
    nie dotrze.

    > Ale jak kto inny ubije i przetworzy to paniczyk łaskawie raczy skosztować?

    To nie ubijaj! Dlaczego ubijasz i popierasz ubijanie? Każdy z musu wybierze
    choćby trociny. Ty oczywiście wpier....sz same trociny więc poczułeś się
    uprawniony do pisania bredni.

    > Twoje wypowiedzi to jedne wielkie Alternatywy 4.

    A ty cały jesteś Alternatywy 4 więc przestań się wypowiadać. Nie masz nic do
    powiedzenia więc się nie odzywaj. Napisałem na grupę "prawo" a głos
    zabierają ignoranci.

    neelix