    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Kurestwo" wymiaru tzw. sprawiedliwości
    Date: Thu, 01 Sep 2005 19:08:18 +0200
    Sender: m...@o...pl@nat-dom.aster.pl

    justify napisał(a):

    > 1. Słowo "kurestwo" w temacie wątku jest cytatem - nie wymagaj, żeby cytując
    > cokolwiek zastępować wybrane słowa innymi. Cytat, to cytat !

    Ok.

    > 2. Nie wciskaj mi słów do ust twierdząc "Twoje zdanie o kurwach jest
    > obrazliwe". Może akurat mam takie zdanie na temat prawników, a może nie -
    > tego akurat na tej grupie nie okazałem.

    Czy masz czy nie masz, to nie ma znaczenia bo takie stwierdzenie jest
    obrazliwe.

    > 3. Wreszcie skąd Ci sie wzięło, że podając linka i wspomniany powyżej cytat
    > mam zastrzeżenia akurat do adwokata ?? Słowem o nim nie wspomniałem ! I
    > słusznie, bo jakichkolwiek argumentów by nie użył w obronie swojego
    > klienta, to miał do tego prawo - to jego zawód.

    Ja tylko napisalem jak te slowa brzmia faktycznie. Bo odnosza sie
    jedynie do zawodu adwokata, a nie do innych prawniczych. Jasne ?

    > Czy nie widzisz jednak, że najbardziej cuchnący jest tu sam sędzia ? To Jego
    > działania budzą tutaj wątpliwości, a nie działania adwokata.

    Ja wogole nic nie wiem o tej sprawie. Tak samo nie wiesz Ty. Tak samo
    nie wie autor z tego linka. O czym wiec tu dyskutowac ???

    --
    pozdrawiam
    Mithos