  • 1. Data: 2005-09-01 00:19:04
    Temat: "Kurestwo" wymiaru tzw. sprawiedliwości
    Od: justify <a...@n...adres.pl>

    http://www.slupca.com.pl/index2.php?tekst=true&id=16
    361

    Kiedyś spotkałam się ze stwierdzeniem, że "prawnicy to kurwy".
    Nie chcąc nikogo urazić, jak tu mieć wątpliwości ??

  • 2. Data: 2005-09-01 00:32:01
    Temat: Re: "Kurestwo" wymiaru tzw. sprawiedliwości
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    justify <df5gdb$m5l$1@atlantis.news.tpi.pl> Thursday 01 of September 2005
    02:19

    > http://www.slupca.com.pl/index2.php?tekst=true&id=16
    361
    > Kiedyś spotkałam się ze stwierdzeniem, że "prawnicy to kurwy".
    > Nie chcąc nikogo urazić, jak tu mieć wątpliwości ??

    Mówiąc o kurwach, pań kaczyński dalej się paniami ugania i rzuca kiełbasy
    wyborcze w stlu Prawo i Sprawiedliwość, czy też podejmuje jakiekolwiek
    kroki aby naprawdę wprowadzić sprawiedliwość i prawo?

    --
    Rafał Maj

  • 3. Data: 2005-09-01 07:38:04
    Od: Marek <m...@i...pl>

    justify napisał(a):
    > http://www.slupca.com.pl/index2.php?tekst=true&id=16
    361

    > Kiedyś spotkałam się ze stwierdzeniem, że "prawnicy to kurwy".
    > Nie chcąc nikogo urazić, jak tu mieć wątpliwości ??

    Cóż artykuł typowego lokalnego dziennikarza, na zasadzie słyszał dzwon a
    nie wie gdzie on.
    Artykuł budzi szereg pytań.
    1. dlaczego autor twierdzi, że był to gwałt ze szczególnym okrucieństwem ?
    2. dlaczego uważa, że powinien odpowiadać jak dorosły, jakie środki
    wychowawcze lub poprawcze wcześniej wobec niego stosowano ?
    3. dlaczego autor uważa, że "groził" mu tylko kurator ?
    4. skąd wie, że biegli stwierdzili niepoczytalność, która była wynikiem
    upojenia alkoholowego, gdy nie ma dostępu do akt,
    5. skąd pomysł, że upojenie patologiczne znosi poczytalność ?
    6. skąd pojęcie krótkotrwałej choroby psychicznej ? co to jest ?

    Artykuł - dużo słów a nie wiemy nic o sprawie i przyczynach umorzenia
    postępowania. :-(

    Pzdr.

  • 4. Data: 2005-09-01 07:53:29
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    justify napisał(a):
    > http://www.slupca.com.pl/index2.php?tekst=true&id=16
    361

    "Piszemy "najwidoczniej" ponieważ sprawa jest utajniona i nasza wiedza o
    niej jest fragmentaryczna."

    I w zasadzie po tym zdaniu mozna przstac to czytac.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2005-09-01 08:02:32
    Od: "donosiciel" <c...@p...onet.pl>

    > http://www.slupca.com.pl/index2.php?tekst=true&id=16
    361

    > Kiedyś spotkałam się ze stwierdzeniem, że "prawnicy to kur..".
    > Nie chcąc nikogo urazić, jak tu mieć wątpliwości ??

    Jaki prezes wszystkich prawników, tacy prawnicy.

    Prezesem OW Zrzeszenia Prawników polskich jest jak się nie mylę bezkarny sędzia
    Dariusz Czajka, który czerpie korzyści materialne z prowadzonych przez siebie
    spraw. Mimo to nie został nawet wykluczony z zawodu, a nawet pisze
    książki "przestępstwa menadżerskie" - widać dużo wie.
    http://www.czarnalista.com/1dariuszczajka.html

  • 6. Data: 2005-09-01 09:40:37
    Od: scream <n...@p...pl>

    justify napisał(a):
    > http://www.slupca.com.pl/index2.php?tekst=true&id=16
    361
    > Kiedyś spotkałam się ze stwierdzeniem, że "prawnicy to kurwy".
    > Nie chcąc nikogo urazić, jak tu mieć wątpliwości ??

    Dość ciężko mi uwierzyć, że 24-latka nie miała siły aby odeprzeć atak
    pijanego w trupa, 16-letniego gnojka.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2005-09-01 10:15:21
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "justify" <a...@n...adres.pl> napisał w wiadomości
    > http://www.slupca.com.pl/index2.php?tekst=true&id=16
    361

    > Kiedyś spotkałam się ze stwierdzeniem, że "prawnicy to kurwy".
    > Nie chcąc nikogo urazić, jak tu mieć wątpliwości ??

    *PLONK*

  • 8. Data: 2005-09-01 10:17:55
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    > Dość ciężko mi uwierzyć, że 24-latka nie miała siły aby odeprzeć atak
    > pijanego w trupa, 16-letniego gnojka.

    Gdzie było powiedziane, że był "pijany w trupa"??

  • 9. Data: 2005-09-01 10:24:44
    Od: scream <n...@p...pl>

    Michał napisał(a):
    > Gdzie było powiedziane, że był "pijany w trupa"??

    Sąd ogłosił niepoczytalność ze względu na to, że był pijany. Żeby być
    niepoczytalnym po alkoholu, trzeba go wypić naprawdę dużo, stąd mój
    wniosek. Wystarczy czytać ze zrozumieniem.

  • 10. Data: 2005-09-01 10:24:57
    Od: scream <n...@p...pl>

    justify napisał(a):
    > gadasz tak, jakby wyłącznie wiek (a nie inne czynniki, jak płeć,
    > postura ...) była wyznacznikiem siły fizycznej.

    Fakt.