  • Data: 2005-09-01 16:40:21
    Temat: Re: "Kurestwo" wymiaru tzw. sprawiedliwości
    Od: justify <a...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Natomiast Twoje zdanie o kurwach jest obrazliwe, bo prawnicy to nie
    > tylko adwokaci.

    1. Słowo "kurestwo" w temacie wątku jest cytatem - nie wymagaj, żeby cytując
    cokolwiek zastępować wybrane słowa innymi. Cytat, to cytat !

    2. Nie wciskaj mi słów do ust twierdząc "Twoje zdanie o kurwach jest
    obrazliwe". Może akurat mam takie zdanie na temat prawników, a może nie -
    tego akurat na tej grupie nie okazałem.

    3. Wreszcie skąd Ci sie wzięło, że podając linka i wspomniany powyżej cytat
    mam zastrzeżenia akurat do adwokata ?? Słowem o nim nie wspomniałem ! I
    słusznie, bo jakichkolwiek argumentów by nie użył w obronie swojego
    klienta, to miał do tego prawo - to jego zawód.
    Czy nie widzisz jednak, że najbardziej cuchnący jest tu sam sędzia ? To Jego
    działania budzą tutaj wątpliwości, a nie działania adwokata.