  • Data: 2006-08-18 14:29:43
    Temat: Re: Kurator oświaty wezwał ochronę i wyrzucił mnie siłą
    Od: Szerr <s...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 18 Aug 2006 01:40:44 +0200, Robert Tomasik w wiadomości
    <news:ec2uuu$g5o$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Jakbyś mu to napisał na papierze, toby nie miał takiego kłoptu.

    W ten sposób dojdziemy do absurdalnego wymogu całkowitej rezygnacji z
    ustnego załatwiania spraw, żeby urzędnik nie miał kłopotu ze zrozumieniem
    istoty żądań obywatela.

    > Ty wiesz, ile on ma sparw na głowie?

    W owej chwili miał na głowie tylko moją. I odmówił jej rozpoznania.

    > Faktycznie masz tutaj rację. Ale to pod milczącym załozeniem, że miał ten
    > mityczny statut pod ręką i mógł Ci go niezwłocznie pokazać.

    To na nim ciąży ciężar dowodu, że niezwłoczne spełnienie prośby petenta
    było niemożliwe. Jak miał to zrobić, nie wysłuchawszy nawet dokładnie, co
    to za prośba?

    > Życzę Ci jak najlepiej, ale to naprawdę ślepa uliczka.

    W każdym razie owocnie wymieniliśmy poglądy, co pomogło mi uporządkować
    argumentację w skardze do wojewody.

    --
    Sz.