  • Data: 2014-11-12 14:48:19
    Temat: Re: Kupno zamochodu
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-12 13:13, m4rkiz pisze:
    > "P.B." <p...@w...pl> wrote in message
    >
    > kupilem tak kiedys e39, jedyne co do teraz sie okazalo to to ze zamiast 147
    > ma 230 tysiecy, ale nie spodziewalem sie niczego innego po ponad 10 letnim
    > samochodzie

    benzyna? bo moje e39 miały na licznikach 280tys. (diesle 3-litrowe),
    realnie myślę że ok. pół miliona (ale tego się spodziewałem po ponad
    10-letnim aucie). Z resztą jedną nadal mam - teraz ma chyba 335.000km na
    liczniku, trzeba by jeden wtrysk zrobić, ale jak ją "czipowałem" przy
    315.000km to wiedziałem że ten wtrysk za długo nie pociągnie...
    jak sprawdziłeś realność przebiegu?

    Łukasz