  • Data: 2004-09-29 12:31:48
    Temat: Re: Kupno działki z samowolą
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roe Dorsz pisze:

    > Witam,
    >
    > Mam takie nietypowe pytanie.

    > 6. Czy jest wogóle sens kupować taką działkę? (to jest pytanie)

    To zalezy od ceny..

    > 2. Czy bym musiał rozebrać ten budynek?

    to zalzy od tego, czy zechcesz "zalegalizowac samowole", czy nie.
    (dosc droga sprawa i nae zawsze mozliwa.

    > 4. Czy mam szansę uzyskać zezwolenie na dokończenie tej budowy?

    Patrz - "legalizacja" samowoli...

    Jelslijedyna przeszkoda jest "formalny brak zezwolenia" to mozna ise starac.
    jesli niemozna wybudowac w tym miejscu legalnie, to i dokonczyc nie wolno

    Boguslaw