    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kupilem zepsuty telefon w PLAY
    Date: Wed, 15 Jun 2011 17:24:55 +0200

    W dniu 15.06.2011 16:34, mvoicem pisze:
    > Uszkodzony z winy klienta sprzeda dalej? Być może ze śladami użytkowania?

    No jak uszkodzony, jak mówisz, że mu uszkodzenie nie wyszło?

    No ze śladami, to różnie bywa... Wiem, że mi w Realu przyjęli przed
    świętami dwa odtwarzacze DVD, bo nie czytały płyt niektórych. Bym nieźle
    wyglądał, kasa zainwestowana w prezenty, a tu płyt nie czyta niektórych.
    A real oddał kasę i kupiłem w MM inne modele, działające.

    Co mi z tego, że bym się 3 miesiące bujał z reklamacją, jak prezent
    szlag trafił. Skoro od zakupu do zwrotu minęło kilka godzin, to
    zakładamy, że (skoro brak jest śladów) to nie działało od początku.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek