    From: Śmieć <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kukli?ski a prawo. Zdrajca czy nie?
    Date: Mon, 17 Feb 2014 09:10:08 +0100

    Użytkownik "Alojzy Bomba" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:53017b66$0$2356$65785112@news.neostrada.pl...

    > Tak czytam te wasze wypociny i mnie zęby bolą.
    > Art. 90 dotyczy WYŁĄCZNIE UE. Może kiedyś będzie inaczej ale teraz
    > dotyczy tylko UE. To po pierwsze. Po drugie: wszystkie dyrektywy i
    > rozporządzenia UE są publikowane. W Dzienniku Urzędowym UE.
    > Po trzecie: wszystkie są publikowane także po polsku.
    > Po czwarte: z UE można wystąpić.

    Właśnie tak jak niejaki Alojzy Bomba, na grupie o prawie zabierają głos
    zdrajcy i zaprzańcy, polityczni idioci, ktorzy ludzi traktują jako bydło,
    jak tumanów, analfabetów którzy nie umieją czytać.
    Ponieważ jest to grupa o prawie to Twój głos jest gówno warty. Warty będzie
    wtedy gdy podasz gdzie jest napisane w Konstytucji RP:
    - że art. 90 dotyczy WYŁĄCZNIE UE - no gdzie debilu?
    - że w Polsce obowiązuje wszystkich prawo nie opublikowane w Dzienniku Ustaw
    lub Monitorze Polskim - no jaki nr art Konstytucji debilu?
    - że w Polsce obowiązuje Dziennik Urzędowy UE - no w którym art Konstytucji
    debilu?

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.