  • Data: 2014-02-17 22:37:23
    Temat: Re: Kukli?ski a prawo. Zdrajca czy nie?
    Od: Śmieć <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Alojzy Bomba" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5301f858$0$2148$65785112@news.neostrada.pl...

    > Art. 90 dotyczy w tej chwili tylko UE -- został użyty TYLKO DWA RAZY: przy
    > ratyfikacji traktatu ateńskiego, a później przy ratyfikacji lizbońskiego.

    Czy Ty naprawde jesteś taki TUMAN że nie potrafisz czytać ze zrozumieniem?
    Miałeś podać nr artykułu Konstytucji RP w którym pisze że art. 50 dotyczy
    wyłącznie UE. Prawników nie interesuje ile razy został użyty, tylko KIEDY
    może zostać użyty, a art. 50 Konstytucji nie zabrania przekazania części
    władzy np. NATO czy rządowi USA.

    > Co do publikacji: publikacja odbywa się na mocy TUE/TFUE, które Polska
    > ratyfikowała.

    Dupa Jasiu, Jasiu dupa. Szkoda słów.

    > czy twoim zdaniem w Polsce nie obowiązują decyzje Rady Bezpieczeństwa NZ
    > podjęte w oparciu o rozdział VII Karty NZ bo nie zostały opublikowane w
    > Dzienniku Ustaw? I nie chodzi mi wcale o decyzje dotyczące wojny.

    Co za debil! Rada Bezpieczeństawa NZ nie podejmuje decyzji wprowadzających
    PRZEPISY PRAWA w krajach członkowskich, żadnych takich decyzji, a już w
    szczególności np. precyzujących krzwiznę banana lub długość ogórka.

    > -- jaki jest status prawa UE w innych państwach członkowskich?

    A w jakim stanie USA prawo federalne nie dotyczące bezpośrednio Konstytucji
    USA, jest bezpośrednio stosowane?
    W żadnym. Musi być powtórzone w prawie stanowym, aby obowiązywało w danym
    stanie i często różni sie od tego samego prawa uchwalonego w sąsiednim
    stanie, lub wcale nie obowiązuje.

    Nasi euro zdrajcy chcieli uchwalić i przyjąć Konstytucję Europy, bardzo
    znacznie ograniczającą suwerenność krajów, ale na szczęście im się to nie
    udało, co wcale nie oznacza że do polskiej Knstytucji nie wprowadzono art.
    równoznacznych ze zdradą stanu.

    Ponieważ już i tak nikt nie czyta tego wątku więc EOT.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.