  • Data: 2015-06-17 18:37:23
    Temat: Re: Ktoś chce mnie orżnąć na kilka stówek - doradźcie coś
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    "Delikatny" zwrot w sprawie:
    >http://di.com.pl/intrum-justitia-chce-670-zl-za-udo
    stepnianie-filmu-wiedz-ze-postepowanie-umorzono-5242
    8
    >"Postępowanie (...) zostało zakończone w dniu 28 listopada 2014 r.
    >umorzeniem postępowania wobec braku wniosku o ściganie. Postępowanie
    >obejmowało co najmniej kilka tysięcy osób, jednakże z uwagi na
    >cofnięcie wniosku przez pokrzywdzonego prokurator nie >weryfikował,
    >czy z konkretnych adresów IP rozpowszechniano utwór..."

    >Jak teraz cała sytuacja wygląda z prawnego punktu widzenia?
    >1. w piśmie nadanym kilka dni temu informują, że prokuratura prowadzi
    >postępowanie, które w rzeczywistości zostało umorzone ponad pół roku
    >temu

    Prokurator jak prokurator - moze ich poinformowal tak samo jak Ciebie,
    no ale Ciebie nie musial :-)

    >2. wniosek o ściganie został cofnięty przez SAMEGO POKRZYWDZONEGO
    >Czy w świetle powyższych faktów Intrum Justitia ma jeszcze
    >jakiegokolwiek asa w rękawie, tzn. mają jakiekolwiek podstawy do
    >egzekwowania ode mnie czegokolwiek? Przecież sam pokrzywdzony wycofał
    >wniosek o ściganie i to prawie 7 miesięcy temu.

    Na moj gust, to kwestia ewentualnego odszkodowania cywilnego ma sie
    nijak do wycofania wniosku karnego.
    Chyba, ze przy okazji stracili upowaznienie.

    J.