  • Data: 2015-06-17 11:44:45
    Temat: Re: Ktoś chce mnie orżnąć na kilka stówek - doradźcie coś
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości
    W dniu 16-06-15 o 15:46, J.F. pisze:

    >Mając nazwę abonenta można ustalić jego numer przez 5 lat od końca
    >roku, którego dotyczy zapytanie, bo możesz to zrobić na podstawie
    >wystawionych faktur.

    No ale nazwy nie mamy, a przeszukiwanie faktur nie jest takie
    oczywiste - tzn pewnie sa w komputerze i wyszukiwanie jest, i pewnie
    nawet daje sie po nr telefonu wyszukac, ale to nie jest wymagane.

    >Na podobnej zasadzie da się ustalić rozmowy wychodzące. Ale z
    >przychodzącymi bywa kłopot. Kłopot też jest z przyporządkowaniem
    >adresów IP.

    Ale my nie o tym, tylko czy operator moze ustalic od kiedy aktualny
    posiadacz ma numer.
    IMO - umowy trzyma, te historyczne pewnie tez trzyma.

    Ale ktos tu o date nie spytal, albo nie zwrocil uwagi.

    J.