  • Data: 2015-06-30 21:02:03
    Temat: Re: Ktoś chce mnie orżnąć na kilka stówek - doradźcie coś
    Od: the_foe <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-14 o 16:38, Tomasz Wójtowicz pisze:

    > A jak się prokurator nie zna? Bo mnie nie chodzi o to, że ja zamierzam
    > tak robić, tylko jaką ja mam ochronę przed tym, żeby ktoś mi takiego
    > numeru nie wykręcił. Bo ja nie ściągam filmów, ale w moim komputerze
    > bywają ważne dokumenty firmowe i nie chciałbym żeby w nich gmerał
    > prokurator na podstawie jakiejś fałszywki, że udostępniam film.

    prokurator sie nie zna, a nawet jak cos tam wie, to i tak się broni
    rękoma i nogami by nie isc do sądu. Ludzie robią podstawowy błąd w
    takich sparawach, ze się bronią przed prokuratorem. I najczesciej sami
    sie podkładają. Nalezy nic nie mówić, niech się męczą.

    > Albo załóżmy że mam taki film w komputerze. I co, zniszczą mi cały dysk
    > razem z tymi dokumentami, czy tylko skasują film? A jak skasują, to
    > przecież są programy do od-skasowania, więc co tak naprawdę mogą w tym
    > względzie zrobić?

    Mozesz posiadac tyle filmów ile zechcesz. To nie jest karalne i nikt ci
    plików kasować nie bedzie.

    --
    @foe_pl