  • Data: 2013-07-11 02:04:10
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek wrote:
    > wczesniej sie placilo 50% mniej za nieposegregowane i zaklady
    > utylizacji sobie jakos rodzily, w tv nawet mowia ze jesli odpady nie
    > sa mokre to z nie maja problemu z ich posortowaniem

    a ja teraz płacę mniej za sortowane niż poprzednio...

    i nie wyjdę na ulicę tylko sie bardzo cieszę...

    a i jeszce śmieci co 2 tygodnie odbirają a nie co miesiąc jak poprzednio
    i odbierają każdą ilość, poprzednio musiałem płącić za każdy pojemnik i
    worek.

    > teraz kowalski musi doplacic 50% posegregowac, i dac surowiec wtorny
    > gratis do obrobki
    > dlaczego w tym kraju ludzie nie wyjda na ulice?

    bo tak jest w niektóych gminach... a ludzie powinni nie iść nma ulice tylko
    atakować swoich radnych, bo to oni siuę tym tematem zajmują.

    SAMORZĄDY!!!! s