    From: Bydlę <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kto winny w razie kolizji
    Date: Thu, 8 Sep 2011 17:16:19 +0200

    On 2011-09-05 18:46:39 +0200, Shrek <u...@d...invalid> said:

    > http://tiny.pl/h56mc
    >
    > Rowerant z NE, a ja z parkingu - podobnie jak ten srebrny.

    IMO całkiem szeroko, a - jeśli dobrze widzę na zdjęciu - welocypedysta
    i tak nie jechał chodnikiem, bo go tam... nie ma?!

    > Wytaczałby się na półsprzęgle

    Nienienie!
    Należyta ostrożność to nie parametr mierzony w km/h.
    Bo zawsze kłania się zasada, by nie jechać, jeśli się nie widzi.
    :-)

    > Myślę, że około 30 km/h po wąskim chodniku (po którym akurat nie
    > wolno)w nocy bez oświetlenia wystarczy za komentarz;)

    Qrczę! Nie łapię - możesz narysować na tym obrazku?
    Bo z NE nie widzę tam chodnika, a coś białego...

    --
    Bydlę