  • Data: 2011-09-10 19:27:26
    Temat: Re: Kto winny w razie kolizji
    Od: Shrek <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-09-08 17:16, Bydlę wrote:

    > IMO całkiem szeroko, a - jeśli dobrze widzę na zdjęciu - welocypedysta i
    > tak nie jechał chodnikiem, bo go tam... nie ma?!

    Jest. Widać jak remontują. Ponieważ zdjęcia są z zeszłego roku, to już
    skończyli:P

    > Nienienie!
    > Należyta ostrożność to nie parametr mierzony w km/h.
    > Bo zawsze kłania się zasada, by nie jechać, jeśli się nie widzi.
    > :-)

    No się nie da bez umyślnego;)

    > Qrczę! Nie łapię - możesz narysować na tym obrazku?
    > Bo z NE nie widzę tam chodnika, a coś białego...

    Zdjęcie sprzed roku - teraz to białe jest do następnego skrzyżowania i
    troszkę zmieniło kolor na ciemniejszy;)
    No dokładnie po tym białym wdłuż pawilonu krytego papą - i zachowywał
    ruch prawostronny, tzn był przytulony do budynku.

    A teraz dodatkowa zagadka - wyjeżdzając włączam się do ruchu, wjeżdzając
    nie;)

    Shrek.