eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKto pokryje kosz odesłania wadliwego sprzętu?Re: Kto pokryje kosz odesłania wadliwego sprzętu?
  • Data: 2007-05-28 14:16:23
    Temat: Re: Kto pokryje kosz odesłania wadliwego sprzętu?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 28.05.2007 Paweł Kulesza <rokikulesza@wytnij_towp.pl> napisał/a:
    > Załóżmy, żę kupiłem towar przez internet. Na towar przysługuje gwarancja.
    > Towar w momencie odebrania jest uszkodzony. Czy muszę pokryć koszt odesłania
    > go do sprzedawcy? Sprzedawca napisał w warunkach aukcji, że w razie wady
    > sprzętu i chęci naprawy w ramach gwarancji kupujący pokrywa koszt
    > dostarczenia - jednak czy nie jest to naciąganie klientów? W sumie
    > sprzedający ponosi odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu, więc dlaczego
    > kupujący ma ponosić dodatkowe koszty?

    Jeśli upiera się aby reklamować z tyt. gwarancji to czemu nie?

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1