eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKto pokryje kosz odesłania wadliwego sprzętu?Re: Kto pokryje kosz odesłania wadliwego sprzętu?
  • Data: 2007-05-29 02:17:03
    Temat: Re: Kto pokryje kosz odesłania wadliwego sprzętu?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 29.05.2007 Paweł Kulesza <rokikulesza@wytnij_towp.pl> napisał/a:
    > Jeśli upiera się aby reklamować z tyt. gwarancji to czemu nie?
    > A jeżeli bym chciał oddać jako towar niezgodny z umową (towar miał być
    > sprawny) to jak przedstawiają się takie koszty?

    To, zakładając, że była to sprzedaż konsumencka (warunek reklamacji z
    tyt. niezgodności z umową) koszty ma obowiązek pokryć sprzedawca: Art.8
    u.2: Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że
    sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez
    kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny,
    materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1