eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKto pokryje kosz odesłania wadliwego sprzętu?Re: Kto pokryje kosz odesłania wadliwego sprzętu?
  • Data: 2007-05-29 07:51:17
    Temat: Re: Kto pokryje kosz odesłania wadliwego sprzętu?
    Od: "Paweł Kulesza" <rokikulesza@wytnij_towp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    news:v1fsi4-0rm.ln1@ziutka.router...
    > Dnia 29.05.2007 Paweł Kulesza <rokikulesza@wytnij_towp.pl> napisał/a:
    >> Jeśli upiera się aby reklamować z tyt. gwarancji to czemu nie?
    >> A jeżeli bym chciał oddać jako towar niezgodny z umową (towar miał być
    >> sprawny) to jak przedstawiają się takie koszty?
    >
    > To, zakładając, że była to sprzedaż konsumencka (warunek reklamacji z
    > tyt. niezgodności z umową) koszty ma obowiązek pokryć sprzedawca: Art.8
    > u.2: Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że
    > sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez
    > kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny,
    > materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.
    >
    > --
    > Marcin

    Dziękuje i pozdrawiam.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1