eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKto pokryje kosz odesłania wadliwego sprzętu?Re: Kto pokryje kosz odesłania wadliwego sprzętu?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!ne
    ws
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kto pokryje kosz odesłania wadliwego sprzętu?
    Date: Mon, 28 May 2007 22:16:23 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 13
    Sender: a...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <n...@z...router>
    References: <f3ejjf$21n$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm152.omega227.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1180362597 23097 218.186.227.152 (28 May 2007 14:29:57 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 28 May 2007 14:29:57 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:464316
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 28.05.2007 Paweł Kulesza <rokikulesza@wytnij_towp.pl> napisał/a:
    > Załóżmy, żę kupiłem towar przez internet. Na towar przysługuje gwarancja.
    > Towar w momencie odebrania jest uszkodzony. Czy muszę pokryć koszt odesłania
    > go do sprzedawcy? Sprzedawca napisał w warunkach aukcji, że w razie wady
    > sprzętu i chęci naprawy w ramach gwarancji kupujący pokrywa koszt
    > dostarczenia - jednak czy nie jest to naciąganie klientów? W sumie
    > sprzedający ponosi odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu, więc dlaczego
    > kupujący ma ponosić dodatkowe koszty?

    Jeśli upiera się aby reklamować z tyt. gwarancji to czemu nie?

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1