    From: "John Smith" <s...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kto odpowiada za promotora pracy dyplomowej?
    Date: Sat, 13 Aug 2011 07:34:40 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    > No właśnie to są studia a nie podstawówka. Więc nie szukaj winnych, tylko
    otwarcie przyznaj, że dałeś "ciała". Na stronie
    > każdej szanującej się uczelni można znaleźć warunki jakim powinna odpowiadać praca
    dyplomowa. A tobie najwyraźniej nawet nie
    > chciało się z tymi dokumentami zapoznać.

    OK, nie podstawówka. Całe szczęście że nie. Jest to całkiem poważna instytucja.
    Lecz nadal moje pytanie aktulane.. tylko ujmę to inaczej.
    Za co do cholery odpowiada promotor? Skoro wg. niego pracę napisałem na ocene BARDZO
    DOBRA!!!
    Czy to doczytałeś czy celowo opuściłeś by Twój pokręcony wywód miał szanse przebicia?