eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKto odpowiada (majątkiem) za błędy rodziców i jak się uchronić? › Re: Kto odpowiada (majątkiem) za błędy rodziców i jak się uchronić?
  • Data: 2011-04-14 11:03:00
    Temat: Re: Kto odpowiada (majątkiem) za błędy rodziców i jak się uchronić?
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja *wyłącznie* w kwestii formalnej (bo co do meritum oczywiście
    > się zgadzam).
    > Skąd mianowicie wziąłeś tezę, że "inni lokatorzy" będą zainteresowani
    > przedstawieniem właśnie takiego stanowiska, a nie wręcz przeciwnie
    > - "dania tych gratów komornikowi żeby sobie poszedł"?
    >
    > Z opisu w pytaniu taka teza nie wynika.

    Cóż, tutaj kolejna zaleta zamknięcia na klucz - musieliby się włamywać,
    a to zawsze powoduje pewien opór psychiczny (a i formalny też).

    Nawet jeśli technicznie włamanie byłoby trywialne (drzwi z dykty) to i
    tak przypuszczam, że wyłamywanie drzwi przy komorniku nie byłoby
    pierwszą rzeczą, która by im przyszła do głowy ;)