  • Data: 2006-08-13 21:50:12
    Temat: Re: Kto lub co chroni prawa najemcy?
    Od: maciek <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No dobrze, masz rację, po trzykroć masz rację. Ale jeśli możesz, to
    przynajmniej następnym razem zmień temat posta na 'Kto lub co chroni
    prawa wynajmującego?', OK? Albo na przykład 'Kto wie czemu mnie
    frustrują cudze problemy?'?

    Tymczasem ja odpowiadam na swoje pytanie. Otóż nikt nie chroni praw
    najemcy o ile wynajmuje od osoby fizycznej (wszelkie konfederacje
    konsumentów dotyczą tylko relacji osoba fizyczna-przedsiębiorca).
    Oczywiście jeśli ktoś jest zadziorny i ma bardzo mocne nerwy to może
    wykorzystywać, że ciężko jest wyeksmitować ludzi na bruk i przestać
    płacić, ale dla mnie to jest rozwiązanie hardcore. Dla normalnych ludzi
    nie ma rozwiązania. Trzeba się wyprowadzić, albo zgodzić, że za umówioną
    kwotę otrzymujemy nie 100% tego co miało być tylko powiedzmy 80%. To
    jest smutny wniosek, ale to, że na moje pytanie nie było innych
    odpowiedzi utwierdza mnie w nim.

    Pozdrawiam,
    Maciek