  • Data: 2006-08-14 05:57:56
    Temat: Re: Kto lub co chroni prawa najemcy?
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "maciek" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:ebo6tl$kf9$1@news.wp.pl...

    > Tymczasem ja odpowiadam na swoje pytanie. Otóż nikt nie chroni praw
    > najemcy o ile wynajmuje od osoby fizycznej (wszelkie konfederacje
    > konsumentów dotyczą tylko relacji osoba fizyczna-przedsiębiorca).

    prawa najemcy chroni ustawa i prawo cywilne, wystarczy spisac odpowiednia
    umowe i wszystko jest tak jak byc powinno, wystarczy zapis w umowie o
    naprawianiu usterek w odpowiednim czasie, a jesli termin jest przekroczony
    ten sam zapis mowi ze najmca naprawia na wlasny koszt obnizajac koszt najmu
    o odpowiednia kwote itd, wszystko moznazawrzec w umowie cywilno prawnej na
    najem lokalu

    jesli nie ma tej umowy, no coz, ryzyko, ale wtedy oswiadczamy
    wynajmunjacemu, ze zglaszamy ten fakt do us i mysle, ze kazdy zdrowo myslacy
    predko pojdzie po rozum do glowy