  • Data: 2006-08-12 15:51:23
    Temat: Re: Kto lub co chroni prawa najemcy?
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "maciek" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:ebkh0t$msd$1@news.wp.pl...

    > Przeprowadzałeś się kiedyś z całą rodziną czy tylko sobie tak gdybasz?

    przeprowadzalem sie 3 lata temu i bede przeprowadzal sie i w ciagu
    najblizszego miesiaca, malo tego i wtedy i teraz remontowalem mieszkania do
    ktorych sie przeprowadzalem, wiem jakie sa koszty wiec nie tlumacz mi jak
    jakiemus glabowi ;)

    > No właśnie. Jak pisałem ja też jestem wynajmującym i lokatorzy mnie wiele
    > razy oszukali (przeciętnie co drugi zostawił/a po sobie dług na kilkaset
    > albo więcej zł, do tego na przykład jeszcze kradnąc z mieszkania co się
    > da, albo nie oddając kluczy tak, że trzeba było wzywać ślusarza do ich
    > otwarcia).

    to i tak miales kupe szczescia, bo mogl przestac placic i mieszkac nadal,
    wtedy poczulbys co to znaczy byc wydymanym przez najemce i prawo chroniace
    lokatora o ktorym pisal kot behemot

    > Ale to nie znaczy, że mam stosować rewanżyzm i teraz oszukiwać innych.

    tu nie chodzi o zaden rewanz, bo uczciwi i bydlaki sa obu stronach, co nie
    zmienia postaci rzeczy ze to jednak lokatorzy i najemcy maja wieksze prawa
    niestety dla wynajmujacych