  • Data: 2006-09-04 16:50:14
    Temat: Re: Ksiazeczka oplat za RTV
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > Już ci mówiłem, że to nie ty będziesz decydował co to znaczy
    > natychmiastowy.
    > Praktyka niestety wygląda inaczej niż tobie się wydaje.

    Owszem, wiem że w praktyce zdarzają się niekompetentne, nadgorliwe urzędasy.

    Zdarzają się "fachowcy" w stacjach diagnostycznych, którzy czepiają się
    braku przedniej tablicy rejestracyjnej... w motocyklach.

    Zdarzają się policjanci, którzy mają pretensję o wożenie przez
    nieletniego (z kartą motorowerową) motorowerem pasażera.

    I?

    > No to bądź odważny do końca.
    > Zadzwoń na własną pocztę, powiedz, że niejaki Lawa nie płaci abonamentu,

    Co mam dzwonić? Nie mam książeczki "abonamentowej", więc wiadomo, że nie
    płacę.

    > a potem wpuść panów, którzy do ciebie przyjdą.

    Po co mają przyjść? A, chcesz żeby zawiadomić, że ktoś nie płaci, choć
    powinien? No, ale tego nie mogę zrobić, bo to by było wprowadzanie w
    błąd lub inne złośliwe niepokojenie.

    > Przedstaw im swoją argumentację i napisz na grupie jak było.
    > Jak chcesz to podrzuć swój adres to ci pomogę.
    > Wystarczy ci odwagi, czy już na tym etapie rura ci zmiękła?

    Nie zamierzam z powodu twoich urojeń naruszać 107KW.