  • Data: 2006-09-04 21:28:23
    Temat: Re: Ksiazeczka oplat za RTV
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04-09-2006 o 23:19:13 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

    > Na pewno może łazić po moim domu jak po swoim i ruszać moja pralkę?
    > Czyżby? ;)
    Maja znowelizowac ustawe, tak aby listonosze byli uprawnieni do dotykania
    naszych pralek ;)

    > Ja tam nie wiem, ja jestem zwolennikiem zwyczajnego, prostego i
    > legalnego przeganiania gnojków sprzed drzwi mojego domu.

    I profilaktycznego odpowiadania, ze nie mam w domu komputera ... ciekawe
    czy byli by w stanie skonfiskowac mojego SPARCa albo 'makintosza' pod
    zarzutem posiadania na nich nielegalnej kopii 'okienek' ... ale odbiegam
    od tematu.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik