  • Data: 2006-09-04 19:50:52
    Temat: Re: Ksiazeczka oplat za RTV
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:
    > Kwestia punktu odniesienia. Myślisz standardowo.
    > Czy np. osobie sparaliżowanej też powiesz, że nie chce jej się d... ruszyć?

    art 4 ustawy o opłatach abonamentowych.
    Zacytować, czy potrafisz znaleźć w googlach?

    > Niemniej zadałem ci pytanie w tej kwestii - nie odpowiedziałeś.
    > Niewygodne było, za trudne czy jak?

    Coś przegapiłem?
    To wrzuć je jeszcze raz, to ci odpowiem.

    > Napisałem, żebyś się zapoznał, a nie że ja je podam.
    > Google się popsuło? Bo mnie działa.
    > Czy d... się nie chce ruszyć?

    To nie ja wysunąłem te argumenty. Skoro twierdzisz, że ściągalność jest
    mała, to pewnie masz coś na poparcie swojej tezy.
    Czy tylko "mała" i nie potrafisz podać nic więcej.