  • Data: 2006-09-04 17:07:05
    Temat: Re: Ksiazeczka oplat za RTV
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:edhldq$gi2$1@inews.gazeta.pl witek
    <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> pisze:

    > Co nie oznacza, że można wszelkie głupoty wypisywać, łącznie z tym, że jak
    > wyjmę kabel z gniazdka to mogę przestać płacić abonament.
    Można. Przecież wyraźnie napisałem - ogólnodostępna.
    Inna sprawa - po co?

    > Bo telewizor nie jest zdolny natychmiast odbierać programów, bo trzeba
    > d... ruszyć i kabel do gniazdka wsadzić.
    Kwestia punktu odniesienia. Myślisz standardowo.
    Czy np. osobie sparaliżowanej też powiesz, że nie chce jej się d... ruszyć?
    Niemniej zadałem ci pytanie w tej kwestii - nie odpowiedziałeś.
    Niewygodne było, za trudne czy jak?

    > No zaprezentuj jakies liczby.
    Napisałem, żebyś się zapoznał, a nie że ja je podam.
    Google się popsuło? Bo mnie działa.
    Czy d... się nie chce ruszyć?

    > Ciekawy czy byłbyś taki bojowy w praktyce, jak należałoby ponieść
    > konsekwencje własnych porad.
    Coś konfabulujesz. Ja udzielałem porad?
    Zadałem pytanie i zażartowałem, to wszystko.

    Jotte