  • Data: 2004-11-03 12:30:27
    Temat: Re: Kruk i NOM
    Od: "Adam" <info[antyspam]news@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    > On Wed, 3 Nov 2004, it was written:

    > [1]
    > [2]
    >
    > Podważasz [1] czy [2] ?
    >
    > Podważając [2] oświadczasz IMHO że wsiadając do autobusu *również*
    > nie zawierasz umowy ;>
    >
    > W szczególności że myślałeś iż wsiadasz do autobusu KZK GOP a tu
    > wyszło że to MZK(?) Tychy :> (taka operacja kilka lat temu groziła
    > opłatą nadzywczajną za jazdę bez ważnego biletu :).
    > Jakoś nie widzę różnicy (w szczególności w zakresie podobieństwa
    > że jeden z drugim "myślał" i "domniemywał" co do tego z czyich
> [...]

    Podając przykład dość powszechny "wsiadając do autobusu" powiem tak: masz
    racje.
    wejściu do tegoż autobusu mam możliwość wglądu do regulaminu _duża nalepka_
    :)
    Odnosząc to do NOM po wyborze prefiksu, podobno nie było żadnej informacji o
    istnieniu czy dostępie do regulaminu etc. (piszę podobno, ponieważ osobiście
    nie dzwoniłem przez ten prefiks ale przeglądając grupy w tym temacie, wiele
    osób napisało, że po wyborze prefiksu od razu łączyło z numerem docelowym)
    Tak na marginesie mogli zamieścić choć informacje, że np. pod podanym
    numerem infolinii można uzyskać szczegóły dotyczące funkcjonowania NOMu itp.
    Nie zrobili tego, udostępnili prefiks ale nie udostępnili w tak powszechny
    sposób regulaminu. Myślę, że gdyby faktury przyszły z TPSA ludzie płaciliby
    z mniejszym oporem jak za numery 0-7xx, a jednak tak się nie stało. Stąd
    wątpliwości.. czy to wyłudzenie?

    -----
    Adam