  • Data: 2006-04-30 17:46:30
    Temat: Re: Krazdziez roweru
    Od: 1...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    kazdy wnosi cos nowego... jezeli chodzi o wplate za ochrone to to
    nie ma tak ze ktos mogl nie zaplacic bo wtedy sprawa ( tego
    nieplacenia) zajmowala sie wychowawczyni naszej klasy i nie bylo
    mowy zeby nie zaplacic. poprostu: "Macie placic i juz takie jest
    rozporzadzenie pani dyrektor"
    a jezeli chodzi o zmiane szkoly to gdyby to nie byla klasa maturalna
    bo teraz to juz jestem od 3 dni absolwentem to napewno gleboko bym
    sie nad tym zastanowil... a z tym jezykiem to róznie bywa :P nie
    wszyscy musza byc humanistami... (tak malo znaczacymi ostatnimi
    czasy)

    >A jak zaplaciles za pilnowanie samochodu, a ida po parkingu ktos dal ci
    po gebie i ukradl kurtke, to mozesz sie od parkingu domagac
    zwrotu kasy
    za kurtke, albo oplaty za parking, bo przeciez cie okradli na
    terenie
    parkingu?

    ale po co rozwazac inne przypadki i co by sie stalo gdyby cos tam??
    ja sie pytam o konkretny....

    kradziez rowery z terenu szkoly z ochrona -oplacana przez uczniów
    w tym takze rowerzystów (bez tabliczki ze nieodpowiada za kradziez
    rowerów) jak ktos wczesniej pisal to ze nie ma tez tabliczki ze
    ODPOWIADA to wedlug mnie nic nie znaczy bo zazwyczaj sie pisze ze sie
    za cos "nieodpowiada" a jezeli takiego czegos nie ma napisanego ani
    nie pojawilo sie po pierwszej kradziezy... to znaczy ze moze w
    jakims stopniu jednak odpowiada??
    mój kolega z 2 klasy przyjezdza do mojejj szkoly ( do tej gdzie mi
    skradziono rower) na swoim skuterze... jego ojciec pisal do szkoly
    specjalne pismo ze w razie kradziezy skuteru nmie bedzie on domagal
    sie od szkoly odszkodowania za skradziony skuter... wiec moze jednak
    jest jakas odpowiedzialnosc skoro takie pismo bylo potrzebne?