  • Data: 2006-04-30 19:35:39
    Temat: Re: Krazdziez roweru
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    1...@i...pl wrote:
    > kazdy wnosi cos nowego... jezeli chodzi o wplate za ochrone to to
    > nie ma tak ze ktos mogl nie zaplacic bo wtedy sprawa ( tego
    > nieplacenia) zajmowala sie wychowawczyni naszej klasy i nie bylo
    > mowy zeby nie zaplacic. poprostu: "Macie placic i juz takie jest
    > rozporzadzenie pani dyrektor"

    Należało od razu zgłosić to do kuratorium czy urzędu miasta, że dyrekcja
    wymusza na was kasę na prowadzenie szkoły.
    Równie dobrze moglibyście płacić na pensję dla sprzątaczki, bo niczym to
    sie nie różni.

    > a jezeli chodzi o zmiane szkoly to gdyby to nie byla klasa maturalna
    > bo teraz to juz jestem od 3 dni absolwentem to napewno gleboko bym
    > sie nad tym zastanowil... a z tym jezykiem to róznie bywa :P nie
    > wszyscy musza byc humanistami... (tak malo znaczacymi ostatnimi
    > czasy)

    Niehumaniści nie potrafiący napisać poprawnie e-maila do klienta firmy
    to dopiero zakała.

    > ale po co rozwazac inne przypadki i co by sie stalo gdyby cos tam??
    > ja sie pytam o konkretny....

    konkretna odbowiedź brzmi NIE.

> [...]
    > ODPOWIADA to wedlug mnie nic nie znaczy bo zazwyczaj sie pisze ze sie
    > za cos "nieodpowiada" a jezeli takiego czegos nie ma napisanego ani
    > nie pojawilo sie po pierwszej kradziezy... to znaczy ze moze w
    > jakims stopniu jednak odpowiada??
    > mój kolega z 2 klasy przyjezdza do mojejj szkoly ( do tej gdzie mi
    > skradziono rower) na swoim skuterze... jego ojciec pisal do szkoly
    > specjalne pismo ze w razie kradziezy skuteru nmie bedzie on domagal
    > sie od szkoly odszkodowania za skradziony skuter... wiec moze jednak
    > jest jakas odpowiedzialnosc skoro takie pismo bylo potrzebne?

    Zrozum wreszcie.
    To nie ty zatrudniłeś ochornę i nie ty jej płaciłeś.
    Ochrona zatrudniona przez dyrektorkę ma za zadanie pilnować
    bezpieczeństwa uczniów i mienia szkoły a nie twojego własnego.

    I fakt, że ty się do interesu dyrektorki dokłądałeś nie ma żadnego
    znaczenia.

    Tabliczki, że szkoła nie odpowiada za zgubione złote zęby też nie ma i
    co z tego. Coś się tej tabliczki uczepił jak rzep psiego ogona.

    W przypadku skradzionego skuterka ten ojciec może dokładnie tyle samo co
    ty teraz, ale skoro po napisaniu listy niemającego żadnego znaczenia
    czuje się psychicznie lepiej, to przecież nikt mu tego zabraniał nie będzie.