  • Data: 2006-05-01 01:37:43
    Temat: Re: Krazdziez roweru
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    1...@i...pl wrote:
    > no dobra moze to i jest lenistwo :P polski to nie byla nigdy moja
    > mocna strona jestem raczej umyslem scislym ale mniejsza o to... ale
    > nie wiem czemu nagle przyczepiliscie sie do mojej ortografi...??

    Nie ortografii tylko lenistwa.

    nie
    > robie chyba jakichs nadzwyczajnie wielkich bledów?

    każdemu się zdarza, ale im mniej tym lepiej, a ty przeszedłeś nad tym do
    porządku dziennego

    zreszta czy
    > robienie bledów ortograficznych to przestepstwo??

    przestępstwo nie, ale wstyd jak cholera.

    i czy za to ze
    > ktos robi bledy ortograficzne odrazu trzeba mu to wytykac i sie do
    > tego przyczepiac ?? troche wiecej tolerancji...

    jakiego mnie panie boże stworzyłeś takiego mnie masz.

    leń jesteś i tyle.
    dysortografia i dyslekcja jak najbardziej, ale należy minimalizować jej
    skutki, a nie chodzić z transparentem.