  • Data: 2003-08-28 17:28:16
    Temat: Re: Kratki/VAT/homologacje a UE
    Od: "Profil1" <b...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    > Dlaczego uwazasz, ze to wyludzanie?
    ?

    >Prowadzisz DG?
    nie prowadzę

    >Wiesz jakie to sa koszty?
    prowadzenia DG? mniej więcej wiem, przy założeniu że nie wrzucasz w koszty
    perfum, slipów, olłejsów, wczasów w Zakopcu itp. wydatków

    > Pytanie powinno brzmiec: Czym rozni sie przedsiebiorca jezdzacy
    (zarabiajacy)
    > ciezarowka, a czym ten, co wszedzie musi dojechac do klienta, ale kupuje
    > osobowke, no bo po co mu droga ciezarowka?
    Nie znam przedsiębiorców którzy zarabiają taką "ciężarówką" i która jest im
    niezbędna - toż chodzi tylko o zmniejszenie kosztów a nie o to że nie mając
    "ciężarówki" nie będzie zarabiał. Czy tandetna kratka/siatka na tylnej pólce
    jest niezbędna do działalności? Po co prezesowi sporej firmy "ciężarowe" np
    volvo S80 - właśnie po to aby wyłudzić VAT. Widziałem na stacji benzynowej
    wielką jak stodoła toyotę landcruiser (z kratką) wyładowaną dziećmi,
    pontonami i wiosłami której kierowca/prezes/właścicel brał fakturę na firmę
    (nie powiem jaką), nie powiesz że jechał na spotkanie biznesowe.

    > To jest raczej brak rownosci... To chyba juz sie konstytucja klania?
    Też bym chciał kupic autko bez VAT i gfdzie tu równość?

    > Pozdrawiam
    >
    > Roland
    też pozdrawiam