  • Data: 2006-12-09 12:08:34
    Temat: Re: Kraj układów ??
    Od: "Adi" <a...@5...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moim zdaniem przede wszystkim należało by ustalić, czy firma X złożyła, a jeśli
    > tak to jakiej treści zawiadomienie w tej sprawie.
    No właśnie nie jest prowadzone żadne dochodzenie w sprawie
    kosmetyków, co za tym idzie nie ma możliwości wglądu do akt
    sprawy.Prowadzone są "czynności wyjaśniające", ale jak już
    pisałem zgodnie z art 307 kpk ,,§ 2. W postępowaniu sprawdzającym
    nie przeprowadza się dowodu z
    opinii biegłego ani czynności wymagających spisania protokołu
    ..." a tu protokół przeszukania został sporządzony.

> [...]
    > kosmetyki, to należało je zatrzymać, a w Komendzie poddać oględzinom. Po
    > ustaleniu, że są legalne zwrócić. Tylko, że o ile rozumiem same oględziny
    > wykonywane w Komendzie, to nie wyobrażam sobie wąchania tych perfum.
    > Odplombowanie były?
    > Bo wobec braku jakiś widocznych przesłanek zewnętrznych na
    > to, że są podróbkami, to dość niechętnie bym to otwierał na miejscu policjantów.
    > kto teraz za zniszczone kosmetyki będzie płacił? Zresztą niby czego dowodem
    > miały by być te wąchania? Znał się ktoś z nich na tym?

    Policjanci się nie znali, ale Firma X twierdziła że sie zna,
    niestety Firma X stwierdziła " ze produkty mogą być orginalne, ale
    oni tego nie stwierdzą"
    Teraz z tego co mi wiadomo policja fotografuje kosmetyki a zdjęcia
    przesyła do producenta w USA w celu stwierdzenia ich oryginalności.
    Jak dla mnie to kpina, takie działania w Polsce już nie raz
    doprowadziły duże firmy do upadku.Mi na szczęście to nie grozi bo
    moja firma jest malutka.

    > W odniesieniu do komputera, to jak rozumiem zarzutów do Policji nie masz, więc
    > sprawy poruszać nie będę.

    Oczywiste.

    Dzięki serdeczne za odpowiedź.