  • Data: 2006-12-09 21:55:08
    Temat: Re: Kraj układów ??
    Od: "Adi" <a...@5...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co to znaczy, że nie jest prowadzone w tej sprawie postępowanie? Wszak zostało
    > wszczęte w ostateczności pierwszą czynnością procesową inną niż zawiadomienie o
    > przestępstwie, czyli co najmniej przeszukaniem.

    W sprawie kosmetyków, nie mam żadnego zarzutu.Sprawie kosmetyków
    nadano L.DZ (numer).
    W tej sprawie prowadzone są "czynnści wyjaśniające" tak mi
    powiedziano.Nie są one prowadzone przeciwko mnie, tylko w sprawie
    wyjaśnienia ( tak mi powiedziano) i dlatego nie mogą mi powiedzić
    jakie było doniesienie, itp.
    Tylko jak już pisałem "czynności sprawdzające" mniemam (bo się
    zupełnie nie znam) że z Art. 307 kpk nie przewidują czynności
    wymagających spisania protokołu.

    Może "podpieli" zatrzymanie kosmetyków pod sprawę z oprogramowaniem.
    Tylko czy tak można ?? Jeśli nie to co mogę w tej kwestii zrobić ??

    > Z tego co piszesz, to wygląda na to, że co najmniej sfałszowano protokół
    > przeszukania. Przyszli po kosmetyki. Zabrali kosmetyki i komputer i to powinno
    > być w protokole.

    Zarówno kosmetyki jak i komputer są na jednym protokole.
    Lecz jak już pisałem nie zawiera on, zgodnie z art. 229 kpk,
    oznaczenia sprawy, z którą zatrzymanie rzeczy lub przeszukanie ma
    związek, nie wspomnę o dokładnej godziny rozpoczęcia i zakończenia

    czynności.

    Czy możecie doradzić mi czy warto iść z tym do prawnika, czy jest
    to bezsensowne wydanie kasy, a kosmetyki i tak oddadzą jak uznają za
    stosowne. ??