  • Data: 2007-08-22 23:20:08
    Temat: Re: Kradzieże w pracy i prawie przyłapany
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    majula wrote:

    > To właśnie, że monitorowanie - jeśli jest - nie może tej godności i dóbr
    > osobistych naruszać,

    OK, to opisz, jak wg. ciebie kamera kontrolująca biuro narusza twoją
    godność albo dobra osobiste...

    [ciach]

    > Nie czekaj, tylko sam sobie poszukaj w orzecznictwie!

    Hej! To ty twierdzisz, że taki obowiązek istnieje - a wg. Konstytucji na
    obowiązki musi być podstawa prawna w jakiejś ustawie.

    > Tak bardzo jesteś "prawy i sprawiedliwy", a tu nagle negujesz zdanie
    > doświadczonego prawnika?

    Nie znam go. Ale nieomylny pewnie nie jest. Ja się z jego interpretacją
    nie zgadzam. Podaj mnie do sądu ;->

    (albo podaj jakieś wyroki w tej sprawie - pomijam przypadki podglądów w
    toaletach czy innych przebieralniach: mowa była o pomieszczeniach typu
    biurowego)