  • Data: 2007-08-23 08:01:24
    Temat: Re: Kradzieże w pracy i prawie przyłapany
    Od: "S." <...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuje wszystkim za wypowiedzi,

    Trochę żeście mnie nastraszyli.
    Wynikło z tego że pomimo korzystania z biura rachunkowego i tak pewnie są
    robione jakieś niedociągnięcia przez niewiedze.
    Natomiast inne biuro rachunkowe to inne pomyłki bo wiem to z doświadczenia.
    Biura zabezpieczają się wykupując ubezpieczenie na takie sytuacje.

    Wolę więc nie wkładać kija w mrowisko tylko przejść obok.
    więc tak:
    Po rozmowie z Panią Y wyszło że może nam tak dowalić że się nie pozbieramy.
    Sam wiem że ja mogę jej też narobić przykrości, tego jej jednak nie mówiłem.
    Nie chcę toczyć wojny i tracić czasu.

    Wydamy jej pozytywną opinie i jakieś odszkodowanie za pomówienie.
    Tutaj muszę przeprosić jej przyszłych pracodawców ale nie mam na to siły.
    Takie są przepisy że złodzieje mogą czuć się bezkarnie i Cię będą jeszcze
    szantażować.
    A to wszystko dlatego, że ja mam trochę więcej do stracenia niż ta gówniara.

    Pozdrawiam wszystkich
    S.