  • Data: 2003-12-14 02:15:50
    Temat: Re: Kradziesz szkoły?
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl> wrote in message
    news:brfnc9$7ds$1@news.onet.pl...

    > Nie musiala. Zrobila ci przysluge i powinienes byc wdzieczny.
    Podejrzewam, że musiała.
    Zgdonie ze statutem szkoły, który mówi, że studenta skreśla się jeśli nie
    zaliczy semestru.
    I nie wierzę, że tego zapisu nie ma, bo taki statut w życiu nie zostałby
    zatwierdzony prze organ nadzorujący, czyli ministerstwo.

    > j.w. pkt 1

    no właśnie j.w.

    > Dopoki obowiazuje cie umowa - masz obowiazek placic. W zamian mozesz
    > uczestniczyc w zajeciach. Jestes studentem tej szkoly dopoki nie
    zostaniesz
    > skreslony. A nie zostaniesz skreslony dopoki sam nie zrezygnujesz albo cie
    > sami nie skresla. Nie mozesz domnimywac ze skreslili cie bo nie zaliczyles
    1
    > semestru.
    A zgodnie ze statutem, mieli taki obowiązek.
    Ale to trzeba jeszcze dokładnie statut przeczytać.