  • Data: 2003-12-14 14:37:07
    Temat: Re: Kradziesz szkoły?
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sebuś" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:brhpoh$sfm$1@news.onet.pl...
    > Co jeszcze ciekawego? Otóż dziś byłem w tej szkole i znalazłem ogłoszenie,
    > iż:
    >
    > "studenci którzy do 6 marca 2004 roku nie złożą indeksów do dziekanatu są
    > skreślenie z listy studentów, co jest jednoznaczne z rezygnacją ze
    studiów."

    > W takim razie, nie muszę podpisywać oddzielnego pisma o rezygnacji ze
    > studiów, gdyż nie składając indeksu zostaje skreślony. Czy dobrze
    rozumuję,
    > że powineinem być w takim razie skreślony już 3 lata temu?

    Nie. To oznacza ze jesli nie zlozyles indeksu do 6 maraca 2004 r. to
    zostales skreslony.

    > Jest jeszcze jedna rzecz. W dziekanacie powiedzieli mi, iż regulamin
    został
    > zmieniony w tamtym roku i teraz już skreślają strudentów natychmiast gdy
    nie
    > zaliczę semestru (kiedyś "dawali szanse"). Moje pytanie. Pod który
    regulamin
    > podciągnąć moją sprawę.

    W tym semestrze w ktorym zmienil sie regulamin/statut powinni cie skreslic.
    I od tego semestru nie musisz placic za studia. Poza tym nie musisz placic
    naleznosci ktore ulegly przedawnieniu tzn tych sprzed wiecej niz 2 lat.

    > Wiem, że prawo nie działa wstecz, co to znaczy? Czy
    > to oznacza, że mogę ubiegać się o moją rację według aktualnego regulaminu?

    Tylko co do naleznosci ktore zaplaciles w semestrze w ktorym powinienes
    zostac skreslony z racji przyjecia nowego regulaminu. Oczywiscie Skreslony
    powinienes byc pod koniec tego semestru a nie na poczatku.