  • Data: 2003-07-28 22:21:07
    Temat: Re: Kotroler biletów- jakie prawia i obowiązki
    Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jakub Jackiewicz napisał:
    > Za brak biletu jest opłata dodatkowa, a nie wpierdol. Nie wiem gdzie
    > wyczytałeś, że Olo chce każdemu gapowiczowi spuszczać wpierdol.

    [..]wowczas niechcący obiję mu facjatę tak, ze przez tydzien na oczy nie
    przejrzy, argumentując, ze autobusem szarpnęlo, albo posliznąl się na
    mydle[..]

    nie kazdemu, ale tylko takim, ktorzy beda chcieli wysiasc z autobusu a
    on bedzie stal w drzwiach i to uniemozliwial
    a zadne prawo nie daje kontrolerowi uprawnien do zatrzymania mnie w
    pojezdzie

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl